30 Mayıs 2019 Perşembe

Yaz Mimi

Merhabalarrrr,

Mayıs bitmeden bir yazı daha yazayım derken çok cici bir mim ‘e denk geldim ve mimlenmeme ragmen dayanamadım yazdım. Sevgili Efsunvari ‘ye hazırlamış olduğu mim için teşekkürler 😊

1. Yaz mı? Kış mı?

Sanırım 4 mevsimi de seviyorum. Kışın battaniyesini sıcak çayını, yazın meyvelerini güneşini. İlkbaharı ve sonbaharı fazlaca seviyorum

2. Hayalindeki tatil neresi? Neden?

Eğer kismet olursa bi Paris neden olmasın ? Neden mi çünkü Paris demek aşk demek.

3. Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir?

Sanırım bu sene bir beklentim yok ama asıl olarak tatil denilince beklentim; deniz kum güneşten daha çok farklı yerler görmek , farklı tatlat tatmak ve farklı şeyler deneyimlemek.

4. Sınırsız bir bütçe, sınırsız bir yol masraf hakkı olsaydı elinde... Bunu nasıl kullanırdın?  

Tatil konuşuyorsak eğer bir Amerika neden olmasındı

5. Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?

Balayında Belgrad’a gitmiştik ve benim için en özel tatil olduğu için en unutamadığım tatil odur.

6. Yazın yapmaktan en çok zevk aldığınız aktivite nedir?

Şimdi düşününce zaten sadece 1 ya da max 2 hafta yaz tatili yapabiliyoruz ve o da bazen dinlenmekle bazen tatille geçiyor. Aktivite olarak düşününce sanırım yazın herkes denizden zevk alır.

Ben kimleri mimliyorum ;


Yazılarını okumayı da sabırsızlıkla bekliyorum, şimdilik,

Hoş kalın
Hoşçakalın,
Sevgiyle Kalın
Sibellaa
Share:

18 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiz güzel mim için canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek , beğenmenize sevindim sevgiler:)

      Sil
  3. Tesekkurler Sibella,tatile gitmeden yazacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper heyecanla okumayı bekliyorum sevgiler :)

      Sil
  4. Çok güzeldi, Paris and Amerika...Neden olmasın ki...

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir mim olmuş, keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  6. AMERİKA'YI GEZME FİKRİ HİÇ FENA DEĞİL.

    YanıtlaSil
  7. Hoş ve güzel bir blogunuz var. Sizi takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. MTN Iron Ring - TITIAN GOLD SOLUTIONS - The Tipo Group
    MTN Iron Ring. MTN Iron samsung titanium watch Ring. titanium bracelet In this case you receive titanium earrings studs two of the following products: A, B, titanium belly button rings C, S, U, Y, L, I, O, U, I, V, W, Q, U, Y, C, X, C, Y, P,  Rating: 3.8 · used ford edge titanium ‎4 reviews · ‎$1.39 · ‎In stock

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.