13 Mayıs 2019 Pazartesi

Neler Yapıyorum #6


Yazmayla arınan biz bloggerların en sevdiği yazıyla geldim. Bu seriyi hepimiz çok seviyoruz değil mi ? Hem neler yaptığımı şöyle bir toparlayıp görmek , hem de başkalarının neler yaptığından ilham almak bana çok iyi geliyor.

Neler mi yapıyorum,
Şu sıralar İlber Ortaylı'nın Bir ömür nasıl yaşanır kitabını okuyorum, uzun zamandır böyle bir kitap bekliyormuşum da farkında değilmişim keyifle okuyorum hem hemen bitsin gibi hem de aman bitmesin gibi. Neyse bunu kitaplık köşesinde yine anlatacağımdan kısa tutayım :)
Yılın başında kendime koyduğum kurallar dizisinden biri olarak, hergün 1 ingilizce kelime ezberliyorum.( kabul arada atladığım oluyor 🙈)  Wordly diye bir uygulama indirdim ve uygulama günde sanırım 12 tekrarla o kelimeyi burnunuza burnunuza sokuyor :)) Bugünün kelimesi experience:tecrübe 

Malum bahar geliyor balkonumla haşır neşir oluyorum, mutfak balkonumu bitki köşesi (adaçayı , biberiye, maydanoz, semizotu, nane..) salon balkonumu da çiçek köşesi yaptım, yapıyorım, yapacağım :)) Henüz tam olarak istediğim gibi değiller ama bittğinde güzel olacağını hayal ediyorum.
.

Ve malum ramazan geldi çattı. Evimde mutfağımda ramazanı yaşamaya çalışıyorum. Elim erdiğince evim ramazan koksun istiyorum. Artık ne kadar becerebiliyorsam..


Böyle işte.. Kısaca  bu sıralar günlerim böyle geçiyor. Bayramı ve tatili iple çekiyorum.
Sanırım sizde öyle :)
Görüşmek üzere,
Hoş kalın , hoşçakalın,
Sevgiyle kalın,
Sibella

Share:

12 yorum:

  1. Ne güzel şeyler yapıyorsun, devamını dilerim, sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene, çokça sevgiler

      Sil
  2. Bir Ömür Nasıl Yaşanır'ı ben de beğenmiştim, tavsiyeleri güzeldi :))

    YanıtlaSil
  3. balkon çiçekleri bizim en sevdiklerimiz :))
    ramazanınız hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar onlarla anlamlı :) Teşekkürler hepimizin :)

      Sil
  4. Balkonda bizim de bahçe var, nane maydanoz vb. yanında bir deee limon ağacı var, onun da çiçekleri açtı, harika. Ramazan da misss gibi geçiyor. Teşekkürler benzer duyguları yaşattığın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende mutlu oldum paylaşımın için teşekkürler ,sevgiler :)

      Sil
  5. Hayırlı Ramazanlar,inşallah Ramazan ruhunu yaşatmaya devam ederiz..
    benim de en sevdiğim yazılarda bu tip paylaşımlar....

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı ramazanlar. :)Ya balkondan ben de bitki yetiştirmek istiyorum ama tabi elimdeki çiçeği de kurutuyorum. Çok tezatım, dimi. İlber Ortaylı'nın kitapları bana ağır geliyor. Acaba bu nasıl ki? Merak ettim bak şimdi. :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten neler yapıyorum postlari insana ilham veriyorum.Uygulamayı bende deneyeceğim.Kitabı zaten düşünüyordum.Bu güzel yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.