5 Mayıs 2019 Pazar

Polina House (Polenezköy)


İster İstanbul’un gürültüsünden kaçıp kafa dinlemek için, ister hamak keyfi yapmak için, ister keyifli bir hafta sonu kahvaltısı için, ister haziran ayında meşhur kiraz festivaline katılmak için , ister anı evini ziyaret etmek için , ister 5 kilometrelik yürüyüş parkurunda yürüyüş yapmak için, ister cam atölyesini gezerek kendinize küçük hediyeler almak için …
Ammmaa konumuz pasta olduğundan her şeyden önce pasta yemek için.
Polenezköy’e Polina House’a  gidin. Pastaları öyle güzel kiii. Burası eşim sayesinde tanıştığım ve  bayıla bayıla çok sık geldiğimiz bir mekan. Aslında burayı çok önce yazmam gerekirdi ama nedense kısmet olmamış. Bugün yine oradaydık ve bu vesileyle sıcağı sıcağına yazmak istedimm. Ramazan ramazan kimsenin canını da çektirmemek için bu akşam yazmayı daha uygun buldum.
Gelelim pastalarına bir kere çeşit olarak o kadar çok ki hala denemediklerim var.  En meşhur olanı cafeyle aynı adı taşıyan polina  sanırım bu pastaları likörlü. Ben alkol kullanmadığım için denemedim hiç ama dediğim gibi en meşhur pastaları bu. Onun dışında böğürtlenlisi enfess. Fiyatlara gelince biz bugün 3 dilim pasta ve 5 çaya 85 lira ödedik, sanırım dilimi 20 liraya geliyor. Bu işin içinde olan biri olarak eğer krem şanti yerine gerçekten pasta yemek istiyorsanız bu fiyatın gayet makul bir fiyat olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Temiz hava bol oksiyen içerideki atmosferde cabasııııı... Siz iyisi mi yolunuz Polenezköy’e düşerse bi uğrayın sonra zaten bana hak vereceksiniz :) Hoş kalın , hoşçakalın..

Share:

22 yorum:

  1. Geçen erkek arkadaşıma doğum günü için bir pasta yaptım ve dedim ki gerçekten pastaların fiyatının neden bu kadar pahalı olduğunu anlayabiliyorum ve Polonezköy’ü de hep merak etmişimdir. Yolum düştüğünde mutlaka uğrayacağım Polina House’a 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak veriyor insan değil mi ? Gidin gidin mutlaka

      Sil
  2. Pastalar harika gözüküyor. Polonezkoy çok severim ama buraya hiç gitmedim. Diyetim bittiği zaman burada kurdele kesebilirim bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence harika fikir yol üzerinde cam müzesine de gidin gitmediyseniz.

      Sil
  3. İstanbul'da yaşayanlar için güzel bir alternatif olabilir...

    YanıtlaSil
  4. Eski Ramazanlar mim yazımı okumak için sizi bloguma beklerim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. bikaç gün önce de profiterol yemiştik,pasta gibiydi..bu pastaları görünce de ağzımız sulandı resmen..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsenin canını çektirmek istemezdim aslında ama konumuz pasta işte :)

      Sil
  6. vayyy ağzım sulandı
    gerçek pasta yemek için değer o fiyata sanki
    aklımda bulunsun oraya yolum düşerse tadına bakmak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi anne kesin git, senin de çok güzel yorumlayacağına ,yazacağına eminim sevgiler

      Sil
  7. Polonezköy de bi akrabam vardı sanırsam. Onunla bi kontak kurayım en iyisi :)) Bloğun çok hoş Sibella, aldım hemencik takibe, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen kur derim :) Ayrıca çok memnun oldum sevgiler .

      Sil
  8. Mekan tanıtımı çok güzel teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Oraları çok iyi bilirim, dikkatimi çekmemişti ama bir sonrakinde bakacağım mutlaka. Dediğiniz çok doğru, krem şanti yiyoruz ucuz pasta diye...

    YanıtlaSil
  10. Nasıl canım çekti :)
    Nefis...

    YanıtlaSil
  11. Yaaa bir pastanın da mı sahtesi var? Üzüldüm. Dilimi 20 TL huuu. Biz pastanın tamamı 40'a falan alıyoruz. Sahte sahte yiyoruz işte. Üzüldüm. :(

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.