27 Nisan 2019 Cumartesi

2019 İlk Çeyrekte Neler Okudum ?


Daha çok yazacağım sözümü tutarakk bakınız buradayım :) Düşündüm de bu yıl kitaplığıma neler kattığımı yazmak kısmet olmamış. Aslına bakılırsa, düğündü, balayıydı, evliliğe hazırlıktı derken çok formda olamadım zira yıl içerisinde koyduğum bir hedef var ve şuan geriden geliyorum. Dilerim yazın daha çok okuyabilirim.

Bu yıl ilk okuduğum kitap tam bir hafta sonu baş ucu kitabıydı ve ben hızlı okuyamasamda bir solukta okunacak bir kitaptı.
Masallar Gerçek Olsa - Kristan Higgins

Ardından yıllardır başlayamadım modern klasikler dizisine başladımm.
 Bilinmeyen bir kadının mektubu - Stefan Zweig

Sonra baktım ki Stefan Zweig kalemi çok sürükleyici ve ondan devam ettim.
 Bir Kadının Yaşamından 24 Saat - Stefan Zweig
Sanırım içlerinde en çok satrancı sevdimm.
 Satranç - Stefan Zweig
Son olarak bloglarda okuduğum öneri olarak kaydettiğim ve memnun kaldığım bir kitap olarak Derle Topla Rahatla'yı okudum. 
 Derle Topla Rahatla - Marie Kondo
Kitaplarla ilgili detay vermeyi çok sevmediğim için içeriği biraz kısa tutsam da 5 kitabı da sevdiğimi söyleyebilirim. Dileğim sayıyı hızlıca arttırmak, bakalım yaşayıp göreceğiz :)
Sevgiler,
Sibella





Share:

18 yorum:

  1. Kitap okumak ne kadar güzel ve faydalı bir alışkanlık, eline sağlık sibella.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edrim , keşke daha çok okusak

      Sil
  2. Daha nice bol okumalı günler sizi bekliyor olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyrum ebemkuşağı hepimizin olsun.

      Sil
  3. Ben de böyle bir yazı hazırlamak istiyordum tam. ☺️ Hepsi çok hoş kitaplar. Marie Kondo'nun kitabını ben de okumak istiyorum. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel denk gelmiş olmuş, sende yaz bende okuyayım :)

      Sil
  4. En güzelini önerin de bizde okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapta en güzel göreceli bir kavramdır ama derle topla rahatla benim en favorimdi

      Sil
  5. "Derle, topla ve Rahatla"'yı okumak istiyorum ama sadeleşme fikri çok bana göre değil sanki....

    YanıtlaSil
  6. Stefan Zweig’ın yazdığı biyografilere de mutlaka bakın gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir derleme, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Tavsiye ettiğin kitaplardan okuduklarım var ve hepsi de çok iyi. Güzel kitaplarla başlamışsın yıla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, bol okumalı bir sene olsun :)

      Sil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.