25 Nisan 2019 Perşembe

Denebunu Nisan Kutusu



Nisan bitmeden bir blog yazısıyla daha buradayım. Hem deee en sevdiğim yazımla.
Denebunu kutusu bu yıl ilk defa toplamda 2. defa olmak üzere bana da çıktıııı. İçinde neler mi vardı gelin birlikte bakalım.

Bizim Mutfak Kemik Suyu Bulyon (12 tablet)
Diadermine Hydralist Detox Maskesi (1 Adet)
Diadermine Hydralist Express Nem Maskesi (1 adet)
Diadermine Hydralist Serinletici Maske (1 adet)
Getir yemek İndirim Kodu
got2b Fresh it Up Volume Kuru Şampuan (200 ml)
M.A.C Mağazaları'nda Geçerli 15 Dakikalık Makyaj Uygulaması
Tchibo Mazagrande Classic (250 ml)


Kemik suyu bulyonu çok duymuş ve çok çok merak ediyordum. Aslında bulyon evimize pek girmez çok da tüketmemeye çalışırız ama bunu kesinlikle deneyeceğim. Diadermine serisine ise hafta sonu hızlıca başlıyorumm bakalım memnun kalacak mıyım ? Getir yemek indirim kodunu ve MAC makyaj uygulamasını da heyecanla kullanacağım.  Got2b'ye gelince aslında ben kuru şampuan çok kullanırım ama bu markayı hiç bilmiyordum. Denemek için bahane oldu. Son olarak Tchibo limonatalı kahveli içeceği de akşam deneyeceğim. Biraz yadırgadım ama Tchibo'ya güveniyorum :)

Bakalım bir sonraki denebunu kutum ne zaman gelecek ve içeriği nasıl olacak şimdiden çok heyecanlıyım:)
Bir sonraki kutuda yeniden görüşmek dileğiyle çokçaa sevgilerrrr ..

Share:

8 yorum:

  1. Diadermine Hydralist serisinin yorumunu çok merak ediyorum
    kullandığım nemlendirici bitince almayı düşünüyordum
    bulyonu hiç almıyorum bu kemik suyunu çok duyuyorum ama kendim yapmayı tercih ediyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz maskelere başlayamadım iş gezilerim nedeniyle ama olumlu yorumları çok duyuyorum. Kemik suyunu ben de evde yapsam ne güzel olur henüz o aşamalara gelemedim :)

      Sil
  2. Vay vay bize gene cıkmadı ya ona yanarım.

    YanıtlaSil
  3. Böyle etkinlikler güzel oluyor çalışmalarınızda başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  4. Denebunu kutusu bana da çıkmıştı ama bir türlü elime ulaştıramadılar is-mail kargoları sağolsun :) kargo firmaları değişmiş sanırım şimdi .Bir dahaki de ne zaman çıkar bakalım. Ürünlere yorunlarınızı merak ediyorum. Sevgileer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim kısa sürede çıkar, bir tek kahveyi deneyebildim ve hiç beğenmedim.

      Sil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.