4 Nisan 2019 Perşembe

Konuk Yazarlar ( Sade ve Derin )



Merhabalarrrrr ,

Dün bloklar arasında turlarken sevgili Deeptone’nun bloğunda rüyasını anlattığı , çok güzel kurgulanmış bir yazısını okudum. Dikkatimi neden çekti derseniz tabi kiiii pasta temalı olmasındandıııı...

Sonra hemen bir beyin fırtınası yaptım, sevgili deep’e yazısını sayfamda paylaşıp paylaşamayacağımı sorabilir ve hattttaaaaa, pasta temalı konularda yazılar yazmış sevgili blogger arkadaşlarımı sayfama konuk edebilirdim… Fikir harika değilll miiii amaaa.. Sizler de pasta tariflerinizi pasta temalı yazılarınızı sayfamda görmek isterseniz her zamannn beklerimmmmm 😊

Hemen başlıyorum ;


Mimarım. Çin mafyası birinin doğum günü için benden mimari şekilli bir pasta yapmamı istiyor. İstedikleri bina da King Kong’un tırmandığı bina. King Kong, New York’a gittiğinde bir gökdeleni kendi vatanındaki uzun taşlara benzetmişti.

Yapıyorum ben de. Yaklaşık 1.60 metre yüksekliğinde pastayı siyah çikolatalı bir bina şeklinde yapıyorum. Pencereleri de güzel gözüküyor. Kong’u da binaya tırmanır şekilde yapıyorum. Onun tırmanırken tahrip ettiği duvarları krem şanti ile belirtiyorum, parçalanan cam görüntüsü olsun diye şeker kullanıyorum.

Bitirdiğimde mafyalar pastayı görmeye geliyor ama beğenmiyorlar. Kong’u çirkin yapmışsın diyorlar. Pastanın siyah renk ağırlıklı olmasını da sevmiyorlar. Ben de, ama siz mafya insanısınız, siyah seversiniz, diyorum. Kabul etmiyorlar. Beyaz çikolatadan tekrar yap diyorlar. İtiraz ediyorum.

Çok zor aynısını tekrar yapmam, diyorum. Sinirleniyorlar. Silahlarını çektiklerini görünce, kaçmaya başlıyorum oradan. Pencereden dışarı çıkıyorum. Binanın duvarlarından aşağı inmeye çalışıyorum. 

Bir yandan da düşünüyorum. Kendimi yapsam bir dahakine, Kong yerine. Ama daha güzel yapayım tabii. Pastayı beyaz çikolatalı yapayım. Kendimi de frambuazlı.

Share:

21 yorum:

  1. okumuştum ve canım pasta çekmişti şimdi olduğu gibi ...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canınızı çektirmek istemezdim , sevgiler :)

      Sil
  2. çok iyiii:))
    ben de bi pasta yazısı attırayım :)))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. belki sende yazarsınnnn benim için birşeyler :)

      Sil
  4. ivit hoş fikirmiş hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. Ah Sibel diyet dönemimde yakarsın sen beni :))

    YanıtlaSil
  6. Mayfa pastası :) iyi isim eline sağlık pastanı al gel benim bloğda çay ısmarlarım

    YanıtlaSil
  7. Mafya Pastasına ben çok gülmüştüm :)

    YanıtlaSil
  8. Ayy sevgili deep ve hayal dünyası. :)

    YanıtlaSil
  9. Pasta ile ilgili sıradışı yazıyı ben de okumuştum tekrar Göz atma imkanı verdiğiniz için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Güzel fikir... Hem siz hem Deep sağolun...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.