26 Haziran 2019 Çarşamba

Neler Yapıyorum #7 Kamping


Merhabalarrrr ,

Malesef ay bitmiş ama ben elime kalem alamamışım. Yazın rehavetinden midir? İşlerin yoğunluğundan mı? Araya giren küçük büyük sebeplerden mi bilmem bloğuma kısa bir ara vermek durumunda kaldım ama tabi ki aslında öyle bir ara vermek filan yok. Sadece elim ermedi diyelim ve işte buradayım.
Bu sessizliği de neler yapıyorum serisi ile bozmak istedim. Detaylı bir neler yapıyorum serisi olmayacak ama sizlere hayatımda ilk defa tecrübe edindiğim bir anımı anlatmak istiyorum. Ne mi anlatacağım KAMPING...
Adına kamping diyorum çünkü , kamp severler bu bizim kaptığımıza kamp demiyorlar. Onlar için kamp demek ateş yakmak , avcılık yaparak beslenmek demekmiş.
Sevgili eşim, doğayla iç içe olmayı çok seviyor. Bu sebeple uzunca bir süredir bana kamp yapmayı teklif ediyordu ben de ısrarla reddediyordum.
En nihayetinde birkaç hafta önce kabul ettim, hazırlıklarımızı tamamladık ve gittik. Şile yolu üzerinde sahilköy diye güzel bir yere gittik. ( Başlangıç için ideal bir kamp alanı olduğunu okumuştuk o nedenle burayı seçtik )
Doğayla iç içe , şehrin gürültüsünden uzak, sakin bir hafta sonu geçirmek çok iyi geldi ama yine de kamp işi beni aşar ben kamping ‘çiyim 😊
Hadi siz de anlatın , hiç kamp yaptınız mı, deneyimleriniz , önerileriniz var mı ? Ya da denemeyi düşünür müsünüz? Yazın paylaşalım.
Yeniden görüşünceye kadar da,

Hoş kalın,
Hoşçakalın,
Sevgiyle kalın,
Sibella
Share:

20 yorum:

  1. merhaba hoşgeldin canım benim 😊 hiç kamp yapmadım ama isterim denemek 😊 tâbi fırsat olursa 😊 keyfini çıkar sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummmm, inşallah kısa zamanda kısmet olurrrr :) Sevgilerrr :)

      Sil
  2. Bende hiç kamp yapmadım:)

    YanıtlaSil
  3. Tekrardan hoş geldiniz. :) Ben de daha önce hiç yapmayanlardanım ama böyle bir hayalim hep vardı, hala da çok istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummmm, en kısa sürede kısmet olur umarım.

      Sil
  4. hiç yapmadım hem çok istiyorum hem de böcek çıyan yılan gibi sürüngenlerden ödüm patlıyor bir de wc olayı çok sıkıntılı sanırım değil mi...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sende kampingçisin :) Bizim gittiğimiz yerde tuvalet sorunu yokktu. şişme yataklar da matlara göre daha korunaklı , sineklik de genelde çadırlarda oluyor ama artık ne kadar iş görürse :)

      Sil
  5. Merhabaa! Yapmak istediğim şeylerden! :) ilerde belki ben de bir kamping e giderim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim enn kısa sürede gerçek olurrr, sevgiler

      Sil
  6. ÇOK GÜZEL BİR ETKİNLİK SİBEL HANIM, DOĞA İLE İÇ İÇE OLMAK. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  7. ne güzeeel yaa. bi kere yaptım çadırla, bikaç çadırlık bir grup. zor tabii, vahşi doğa yaniii hihihi :) çok yengeç vardı, göl kenarı hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa yengeçten korkarım ben, gerçekten zorrr :)

      Sil
  8. bu şirin yazını son yazıma koyduuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep öncelikle çokkkk özür dilerim, beni bağışla yeni gördüm. Hemennnn sayfana geliyorum, ah kaçırmışım :(

      Sil
  9. Biz her yıl Anamur Pullu orman kampında kamp yapıyoruz... denizi ve havası süper... tavsiye olunur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için çokkk ama çok teşekkür ederim. Dikkate alacağım dilerim kısmet olur.

      Sil
  10. Kamping yaparak başlamayı planlıyoruz biz de.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.