21 Ocak 2019 Pazartesi

Yemek Fotoğrafçılığı




Merhabalarrrr ,

Uzun zamandır pastasal haberler paylaşmıyordum değil mi ? Malumunuz bloğumun ana teması pasta ama ben nişandı, erken nikahtı, ev hazırlığıydı derken pastayı da bloğu da boşladım malesef. Gerçe bloğu biraz toparlıyorum aslında , darısı pastalarımın başına diyelim :)


Efenim , pasta yapmayı sevdiğim kadar, pasta fuarlarını , pasta workshoplarını, pasta dergilerini de 

çok seviyorum. Hatta galiba ben yemek sever bir tip olmadığımdan işin bu renkli kısmını daha çok seviyorum.

Vereceğim haber benim çok ama çok sevdiğim bir hobi olan yemek fotoğrafçılığı hakkında. 

Bir zamanlar pasta kursuyla bir zamanlar fotoğrafçılık kursuyla temellerini attığım ama birleştirmeye zaman bulamadığım çok keyifli bir uğraş bu. Ben çeyiz ve ev hazırlığından yine zaman bulamayacağım ama belki fırsat bulup gitmek isteyenler  olur. 

İlgilenenler için detayları paylaşıyorum ;


Ne Zaman :  6 Şubat Çarçamba saat 10:30 / 18:00


Nerede : Pastölye - Ataşehir / İstanbul


Detaylar içim web : Cake Trend  & Füsun Gümeli


Gideceklere keyifler olsun,


Sevgiler ,



Sibella 
Share:

21 yorum:

  1. Bilgilendirmeniz için teşekkürler. Gitme imkanı olanlar için güzel bir fırsat :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke burda da olsaymış ne güzel olurdu ❤

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir fırsat... Teşekkürler:) Size de kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ve ben de kolaylıklar dilerim sevgiler

      Sil
  4. Keske bana yakin yerde de kurs olsada bende gitsem. 😊
    Pasta ve yemek fotografini cekmek benimde hobilerim arasinda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kursları çok seviyorum , ismek hoşuma gidiyor, belediyelerin kurslarını çok beğeniyorum genelde her sene gitmeye çalışırım.

      Sil
  5. Sitenizi İnsana Davet komşu blogumda gördüm, takibe aldım

    Selam ziyareti...

    YanıtlaSil
  6. eminim güzel bir etkinlik olur
    fotoğrafçılıkla yemek çekimini birleştirmek çok iyi sonuçlar veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim henüz üzerinde yoğunlaşamamış olsam da

      Sil
  7. İkisi de keyifli şeyler, bir araya gelince daha keyifli olacaktır diye düşünüyorum 😊

    YanıtlaSil
  8. Ne hoş bir workshop
    Paylaşım içim teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir workshop, insanın o çekimleri yaparken ağzı sulanır.
    Ama severim yemek fotoğraflarına bakmayı :)

    YanıtlaSil
  10. yaaa tebrik ederim mutluluklar dileriim

    YanıtlaSil
  11. Çook şahaneymiş, keşke orada olsaydım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenilmesine sevindim, belki bir gün kısmet olur :)

      Sil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.