10 Ocak 2019 Perşembe

Fikri Mühim Projesi – Hünnap Keçi Sütlü Bebe Bisküvisi Deneyim



Merhabalar,

Beğeneceğinizi düşündüğüm bir yazı ile buradayım.

Bundan sonra çeşitli projelere katılarak deneyimlediğim ürünleri/paketleri sizlerle burada paylaşıyor olacağım. Markalardan gelenler etiketi altında hepsini bulabileceksiniz.  Haydi gelin  son katıldığım projeyi anlatayaım. Fikri mühimin ikinci kez ürünlerini denedim. Gerçekten başarılı ve güvenilir buluyorum. Bu seferki projesi de anneler ve bebekler için olmuş. Paket  içerisinde neler vardı anlatayaım;

Emziren anneler için çay : Bunu hemen 5 aylık bebeği olan iş arkadaşıma verdim, ürünü zaten kullanıyormuş çok memnunmuş ( still tea )

Probiyotikli yoğurt mayası : Son dönemde çok fazla antibiyotik kullandığım için zaten probiyotiklere takmış durumdayım. Tek yapmanız gereken yoğurdunuzu bununla mayalamak. Tavsiye edebilirim.

Keçi boynuzu özü ve vitamin içeren takviye edici gıda : Bunu ara ara kullanıyorum , takviye edici gıdaları da pekmez de keçi boynuzu da severim bu ürün tam benim gibiler için :)

0-3 yaş gelişim tablosu : Bunu da hemen 5 aylık bebeği olan iş arkadaşıma verdim. Faydası olmuştur umarım .

Hünnap Bebe Bisküvisi : Bebe bisküvisi sevmeyen büyükleri şahsen hiç anlamam :) Olmazsa olmaz ana gıdalardan biridir bence  :))) Bu bebe bisküvisi keçi sütlü ,keçiboynuzu unlu  olması nedeniyle diğerlerinden biraz farklı  ve eczanelerde satılıyor olması ürüne olan güvenimi arttırdı diyebilirim. Tat olarak diğer bebe bisküvilerine kıyasla daha az tatlı buldum . Severek tükettim.

Dilerim siz de severek okumuşsunuzdur.
Sevgilerimle
Sibella 
Share:

16 yorum:

  1. Bi yazı tam benlik. Teşekkürler canım ❤

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ebem kuşağıııı senin yorumunu okuyunca sitenin ilk zamanlarına gittim. Fikir verebildiysem ne mutlu :)

      Sil
  3. Probiyotik işi iyi gözüküyor aslında denemek lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yöntemi kullanan çok tanıdığım var benim de çok ilgimi çekiyor.

      Sil
  4. Fikrimühim’e bende üyeyim ama sisteme girip hiç kontrol etmiyorum bir göz atayım sayende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 2017 'de üye olmuştum ilk aldığım kutu oldu :) :) İhmal etmeye gelmiyor :):)

      Sil
  5. benim için o günler çok geride kaldı ama faydalananlar olacaktır canım
    güzel paylaşım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim birilerine faydası olmuştur, sevgiler

      Sil
  6. Çok faydalı bir paylaşım. İlgilenen arkadaşlara faydalı olacaktır.

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler elinize sağlık bilgilendirici bir yazı olmuş çocuklar için mühim konular :)

    YanıtlaSil
  8. Of course :)
    Thank you
    I will come too
    with love

    YanıtlaSil
  9. ay bunu yiyim ben. zaten bebe bisküviciyim yaa :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.