5 Şubat 2019 Salı

Stres Atmalık Alfabe Oyunu


 

İstemsiz bir aranın ardından biraz kafa dağıtmak biraz da kendime verdiğim sözü tutmak için buradayım.

Bir çoğunuzun bildiği üzere sevgili Ezgi, çok güzel bir meydan okuma başlattı, ancak ben hem düğün hazırlığı hem de o dönem mide problemimden dolayı 28 gün düzenli yazamayacağımı düşündüm. Dedim ki en azından 1 kategori seçip ucundan dahil olayım .

1 şubat günü cenazemiz olduğu için yazamadım, bugün biraz boş vakit bulunca geçtim klavye başına.

Yazmak için de 25. Maddeyi seçtim ve dedim ki A’dan Z’ye sevdiğim şeyleri hatırlatayım kendime.

İşte benim listem , bir sonraki yazımın daha enerjik olması hayaliyle çokça sevgiler...

A : Annem
B : Babam
C : Cici Bebe Bisküvi
Ç : Çay ; hem iş hem zevk benim için
D : Dergiler ; özellikle de pasta üzerine olanlar
E : Emre’m ; yavuklum bey :)
F : Film ; özellikle bollywood
G : Gezmek ; kim sevmez kiii değil mi :)
H : Hobi ; yeni şeyler deneyimlemeyi hep çok sevmişimdir.
I : Izgara ; aslında sebzeciyimdir ama bazen küçük kaçamaklar olur
İ : İkea ; çeyiz alışverişi zamanındayım malum :)
J : Jelibon
K : Kaktüs ; sukulent ve kaktüslere bayılıyorumm
L : Lokum ; çok severim en son dutlu lokum deneyimledim  tavsiyemdir.
M : Makarna ; her şeklini her türlü çok severimm
N : Navigasyon; iyi ki hayatımızda var, hele benim için .
O : Oje sürmek ; ah hangi bayan sevmez ki
Ö : Ödev yapmak; şaka gibi gelebilir ama öğrencilik hayatım boyunca ödevlerimi hep      cuma gününden bitirmişimdir :)
P : Pilates ; hiç düzenli yapamasam da ...
R : Radyo ; özellikle sabahları çok severim.
S : Stajyerlerim ; belki hep öğretmen olmak istediğim için.
Ş : şiir dinlemek ; şimdilerde çok olmasada üniversitede saatlerce dinlerdim.
T : Tiyatro ; özellikle kışın ve tabi sevdiklerimle
U : Umut etmek ; en sevdiğim.
Ü : Üzüm ; yazı anımsatan canım meyve
V : Valiz hazırlamak ; tatil heyecanını hissettiren en güzel şey.
Y : Yazmak ; blog yazmak , günlük tutmak
Z : Zafkom ; kardeşim
Share:

15 yorum:

  1. Başınız sağolsun
    25.madde ne güzelmiş öyle
    Güzel cümleler

    YanıtlaSil
  2. Bollywood, sukulent ve radyo!
    Öte yandan başınız sağolsun
    Bir de mutlu hazırlıklar, kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun Çok güzel düşünerek yazmışsın ❤❤

    YanıtlaSil
  4. başınız sağolsun.

    bilmece gibiymiş..

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun... Oldukça güzel özetlemişsiniz 25 maddeyi.

    YanıtlaSil
  6. Çok orijinal fikirler bunlar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle başınız sağolsun...Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar biraz yoğunum ilgilenmeye çalışacağım

      Sil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.