19 Şubat 2019 Salı

Denebunu Aralık Kutusu


Çokça yazmak istediğim ama asla fırsat bulamadım bir dönemdeyim. Hem burayı ihmal etmemek hem de arayı çok açmamak için hem de yazılacaklar listesinden düşmek için kısa bir yazıyla buradayım.
DeneBunu sayısı ilk kez bana da çıktı a dostlarrrr.
Küçük denemelikleri çok ama çok sevdim.
Öncelikle kutu elime geçince çok heyecanlandım :)


               İçinde küçük küçük ciciler vardı . Simple yüz yıkama jeli, dove şampuan ve persil jel.


Bir de benim hiç bilmediğim ama herkesin çokkkk memnunum dediği WD-40 her eve lazımmış öyle diyorlar :) Bakalım memnun kalacak mıyım ?

Şimdilik bu kadar düğün sonrası uzun uzun yazacağım azıcık kaldı , dua edin.
Çokkkçaaa sevgilerrrr..
Sibella..


Share:

14 yorum:

  1. Çok güzel bir tanıtım yazısı olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ay kutu ilk defa bana da çıktı ama daha elime ulaşmadı. Aynı ürünler mi bilmiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum, elime geçtiği anda yazısını yazıcam, sevgileer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı değildir belki benim bunu aldığım 1-2 ay oldu. İyi günlerde kullanın . Çok heyecanlı oluyor.

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan inşallah🙏

    YanıtlaSil
  4. Kutu ilk defa bana da çıktı ama elime ulaşmadı. Şanssızgiller el kaldırsın ✋🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa üzüldüm, umarım geç de olsa gelir. ben de bi kaç sene önce üye olmuştum yeni çıktı :) :): )

      Sil
  5. Wd-40 işin ehli bir sprey. Zaman zaman bisikletimde kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım sizi de bloguma bekliyorum :) https://selenyldrm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.