21 Mart 2019 Perşembe

Neler Yapıyorum #5 Aşk Çayı


Evlenndimmm ve geldim :) Ben miydim monotonluk severim tekdüze yaşam severim diyen. Son 3 ayım neredeyse hep bir aksiyon içerisinde geçti. Evlenmek isteyenlerin dikkatine çok koşturmacalı günler sizi bekliyor.Hele ki yoğun tempolu bir işiniz varsa bu süreçte 7 gün de 24 saat de size yetmiyormuş. Neyse hayıflanmayı bir kenara bırakayım çok şükür koşturmaca geride kaldı.Vakit yeni düzeni oturtma vaktidir diyorumm ve bloğuma geri dönüyorum. Bir kere herşeyden önce evlilik çocuk her ne olursa olsun insan kendine zaman ayırmaktan asla vazgeçmemeli diye düşünüyorum. Yazacağı birkaç satır, tek başına izleyeceği bir film, okuyacağı kitaplar, sakin bir kahve molası muhakkak olmalı. Tam da bu sebepten küçük bir aradan sonra yeni yazı fikirlerimle buradayım. Neler yapıyorum serisinin bir parçası olarak, düğün hazırlıklarımdan tabi ki biraz bahsedeceğim. Özellikle de el emeklerimden. Malum düğünler, kınalar , nişanlar hediyesiz olmaz. Ben de dedim ki benim hediyem beni yansıtsın ve çay olsun. (Mesleğimin çay tadımcılığı olduğunu burada belirtmem gerekiyor tabi) Öncelikle şefimle tarçın,vanilya ve gül kokulu farklı bir harman yaptık ve adını aşk çayı koyduk. İş çıkışı harmanımı alıp, (akşam çayı eşliğinde) tek tek deney tüplerine doldurdum ve biraz da süsledim. Sonuç olarak ortaya tam olarak beni yansıtan bir hediyelik çıkmış oldu. Dileyen afiyetle içti , dileyen hatıra olarak sakladı. Dilerim sizler de beğenirsiniz. Görüşmek dileğiyle. Şimdilik çokça sevgiler.
 
 





Share:

14 yorum:

  1. Çay tadımcılığı ilginç bir meslek çay sever biri olarak çok beğendim ve ayrıca hediyeye de bayıldım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu iş ile tanışıncaya kadar hiç bilmiyordum :) Teşekkürler sevgiler .

      Sil
  2. mutluluklar diliyorum. Çay tadımcılığı diye bir meslek ilk kez duydum, zevkli olsa gerek.Hediyeler de çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkkk teşekkür ediyorumm, fikir olur belki.sevgilerrr

      Sil
  3. Hayırlı olsun. Mutluluklar diliyorum... Hediyeler güzel olmuş bence. Mesleğinizle uyumlu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağııı, yorumlarını görünce öyle mutlu oluyorum ki, ben o kadar aktifolamıyorum malesef :( ama ilk günden beri beni hiç yanlız bırakmadın çok teşekkür ederimmmmmm

      Sil
  4. Mutluluğunuz daim olsun. Ne güzel bir fikir olmuş gerçekten. En azından sizi yansıtıyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoookk teşekkür ediyorummmm, beğenmenize sevindim

      Sil
  5. Hediyeler tam olarak sizinle uyum içinde olmuş. Ne kadar değişik bir meslek ilk defa duydum :)) mutluluklar diliyoruum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmesine öyle mutlu oldum kiii.. Ben bir gün mesleğimi yazayım o zaman baya ilgi çekti :)

      Sil
  6. Tebrikler
    Yeni hayatın mutluluk getirsin sana canım
    Çay fikri şahaneymiş
    Huzurlu ve aşk dolu yıllarınız olsun💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim. Hepimizin hayatı hep mutlu geçsin. Çokça sevgiler.

      Sil
  7. oleeeeey oleeeey oleeeey tadını çıkar hihihi :)

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle tebrik ederim :) musmutlu olun. Sonrada çay tadımcılık mesleğinin olduğunuda öğretmiş olduğun için teşekkür ederim.. mesleğin ismi bile huzurlu :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.