29 Aralık 2018 Cumartesi

2018'de Kaç Kitap Okudum ?

Günaydınlar (09:44)

5 günlük tatilimin 2. sabahı günü öldürmemek adına erkenciyim ve  güne yazarak başlamak istedim

En son 2018 Kitaplığım başlığı altında bir yazı yazmıştım. Onun üzerine 3 kitap daha okudum:) Dedim ki yıl kapanmadan bir derleme daha yapayım burada.

Çünkü geçen sene ilk defa kendime dedim ki, tamam ben kitap okuyorum ama acaba bir yılda bir ayda kaç kitap okuyorum. Bu sorunun cevabını inanın bilmiyordum ve bilmemek beni rahatsız etmişti.

2018'de bir ajanda tuttum, kaç kitap okuduğumu , kaç film izlediğimi, ne kadar para harcadığımı/biriktirdiğimi , üyesi olduğum anket sayfalarında bir ayda ne kadar puan biritirdiğimi,tatile gittiysem o tatilde toplam ne kadar para harcadığımı, hangi çeyizime ne kadar para harcadığımı şuan aklıma gelmeyen daha birçok şeyi hep yazdım. İnanın o kadarr faydalı oldu ki !

Geriye dönüp baktığımda a bak geçen ay dolar bu kadarken şu tatile şu parayı harcamışız demek hesap yapışınızı kolaylaştırıyor konuyla ilgili bir mantık oluşturmanızı sağlıyor. Daha verimli yaşamış hissediyorsunuz ya da ben öyle hissettim :)  :)

Konudan çok sapmadan son okuduğum kitapları da kayıtlara alıp toplam sayıyı açıklayayım :)

      

Evlenmeden Önce (Doğan Cüceloğlu): Bu yazımda amacım kitap tavsiye etmek ya kitap yorumlamak değil ama evlenmeden önce ya da evliyseniz bu kitabı gerçekten okuyun. Biz de nişanlım bey ile ikimizde okuyalım diye 2 tane aldık ve birlikte okuduk. Belki sonra birini birine hediye ederim.

Ikıgai : Çok ama çok ilgimi çekti 100 yaşın üzerindeki insanların ortak özelliklerini anlatmış, Belki bir  önerisini söylesem spoiler vermiş olmam heralde. Belki okumayacaklar vardır. Demiş ki emekli olmayın çok çalışın durmayın :) Ocak ayında kitabın ikincisi geliyormuş onu da heyecanla bekliyorum.

 Paristen Çiçeklerle (Sarah Jio): Yabancı yazarlar içerisinde en en en sevdiğim her kitabını okuduğum yazarın son kitabı, tabiki heyecanla bir solukta okudum. Çok ama çok sürükleyiciydi.

Böyle işte  bu 3 kitap ile birklikte bu sene toplam 14 kitap okumuş oldum. Seneye en az 15 olsun diye de kendime söz verdim. Siz bu sene kaç kitap okudunuz? Ya da kaç film izleyip kaç tatil yaptınız yorumlarınızı heyecanla bekliyorum

Çokça sevgilerimle,
Sibella
Share:

14 yorum:

  1. Aralarından bazılarını ben de çok severek okudum :)) Çok güzel kitaplardı :))

    YanıtlaSil
  2. Sarah jo bu sene oluyayım ben de o zaman
    Doğan cüceloğlu kitapları her zaman eğiticidir
    İyi yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee okuyun , seveceğinize eminim. Doğan Cüceloğlu için de haklıymışsınız okuduğum ilk kitabıydı ve ben de çok sevdim

      Sil
  3. Yeni yılda üç haneli hedefler dilerim. İyi okumalar

    YanıtlaSil
  4. Bu sene 81 kitap okudum. Aslında bir blog yazısı yazmak istiyorum ama açıkcası üşeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir sayı bence yazın belki bilmediğimiz kitaplar vardır aralarında

      Sil
  5. 14 Güzel Skor🙋🏻‍♀️Bende yazılarımdan bakacağım bir şimdi kaç kitap okudum diye merak ettim🙈😂

    YanıtlaSil
  6. Evlenmeden Önce (Doğan Cüceloğlu) çok güzel bir kitap gündem yaptığınız için çok teşekkür ederim..Gerçi Doğan Cüceloğlu'nun tüm kitapları çok güzel ve topluma katkıları çok fazla böyle yazarlara da duacıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dha çok kitabını okumak istiyorum

      Sil
  7. Tebrikler sayıyı artırmanız dileğiyle

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.