27 Aralık 2018 Perşembe

2018 Yılı Blog Değerlendirmesi Mimi


Bugün biraz bloglar arasında gezinirken çok güzel bir mim yazısı ile karşılaştım ve hemen klavye başına geçmek istedim , siz de okumak isterseniz diye hemen link bırakıyorum.

bir tutam karınca blog derlemesi 

2018 Mart ayı benim için blog hayallerimin yeşerdiği bir bahardı. Son günlerine doğru bir cesaret başladım ilk yazımı yazmaya. Adını da Başlarken koydum ve başladım  usul usul düşünmeye, araştırmaya, yazmaya.

Burada sevgili Deeptone 'u anmadan geçersem ayıp etmiş olurum. Zira sanırım herkese yaptığı gibi beni de ilk o fark etti ve birkaç sayfa önererek elimden tuttu.

İlk zamanlar sadece pasta yazmak istemiştim ama sonra baktım ki ben yazmak , daha çok yazmak istiyorum ve dedim ki tamam tema pasta olsun ama ben kategori kategori içimden geleni dökeyim klavyeye.

Ardından küçük bir kategori planladım,

Pastasal Haberlerimi
Pastasal Karikatürleri
Okuduğum kitaplarımı

Bir bir toparladım, sonra dayanamadım ara ara kendimden de bahsettim :)

Neler Yapıyorum Serisi ile yazdım durdum :)

Bununla birlikte toplam 5 Mim aktivitesine katıldım.

İstatistiksel bir değerlendirme yapmak gerekirse de, 2018'de taslaklar ile birlikte 45 yazı yazdım. Geçen 9 ayda 3200 tıklama almışım. Ayda yaklaşık 355 tık diyebiliriz.
İlk günlerde bunu hayal bile etmezdim ve dilerim 2019 çokk daha verimli olur.
1. yıl dönümümde ve 2019 değerlendirmesinde yeniden görüşmek üzere,

Sevgiyle kalın
Sibella
Share:

27 yorum:

  1. Nice güzel paylaşımlarını okumak dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. İnşallah 2019 gönlünüze göre bir yıl olur

    YanıtlaSil
  3. Benımde yapmam lazım mımlendım :D Ay ınsallah verımlı geçer 2019 heyecan dorukta

    YanıtlaSil
  4. Blog sitenizi çok hoş buldum yeni keşfettim ayrıca attığınız her adımda başarılı olmanız ümidiyle..

    Bende sizi kişisel blogger siteme beklerim ZanaLab
    https://www.zanalab.com ya da www.zanalab.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için ben de en kısa sürede uğrayacağım bloğunuza .

      Sil
  5. 2019 daha verimli olsun ... sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. 2019inşallah gönlünden geçen herşeyin gerçekleşeceği bir yıl olur

    YanıtlaSil
  7. 2019 umarım hayal ettiğin tüm güzelliklerle sana gelir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Her şey dilediğinizce olsun 2019 yılında. Mutku yıllar 🎄☃️❄️🎁🎈🎉✨

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler
    Daha nice yazılara o zaman
    İyi yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz hafızamı zorladım ama tam hatırlayamadım :/ Sizin bloğunuzu bir başka blog öneri blog olarak yazmıştı. Uzun uzun incelemiş ve taktir etmiştim aylaaarrr önce. Şimdi sayfamda yorumunuzu görünce mutlu oldum. Ben de iyi yıllar diliyorum. :)

      Sil
  10. Daha nice dolu dolu yazılar yazmanı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn inşallah 2019'da burada daha aktif oluruz inşallah,sevgiler

      Sil
  11. Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim sayılır :) Umarım yeni yılda daha çok yazılar yazarsınız, bizlerde okumaktan keyif alırız. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkk teşekkür ederim , dilerim öyle olur, daha çok güzellikler paylaşırız.

      Sil
  12. Çok mutlu oldum mim etkinliğime katıldığınız için. 2019 yılında da bol bol yazmanızı diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok faydalı bir mim olmuş tebrik ederim. Memnun oldum :)

      Sil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.