25 Aralık 2018 Salı

Güzel Dilekler



Herkese merhabaalarr ,

2018'e elveda diyeceğimiz şu günlerde hepimiz iyi dileklerle yeni yılı bekliyoruz.

2019'a dair planlar yapıyor, yeni kararlar alıp yeni hedefler belirliyoruz. Ben de dedim ki 2019 doğum günleri için hoşuma giden pasta yazılarını sizlerle paylaşayım.

Yeni yılda doğum gününü kutlayacağınız sevdiklerinizin yüzünü gülümsetmeniz dileğiyle :)

Mutluluğun Türk enflasyonu kadar yüksek, üzüntün memur maaşı kadar düşük, geleceğin Demirel’in keli kadar parlak olsun. Doğum günün kutlu olsun.

İyi ki doğdun…
Bu mesajı sakla seneye masraf yaptırma…

Öyle oldu böyle oldu doğum günün kutlu oldu…

Güneş kadar sıcak
Kar tanesi kadar berrak
Yağmur kadar saf ve temiz
lMF’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle.
Mutlu yıllar.

Mutluluklarin kaf dağı kadar yuksek
Üzüntülerin kibrit kadar küçük olsun
lyi ki dogdun
Dogum gunun kutlu olsun.

Elma suyu portakal, doğum gününde hoşça kal.
Seni hiç unutmayacak arkadaşın doğum gününü kutlar

Doğum günün sana tıbbı şaşırtacak kadar sağlık, melekleri kıskandıracak kadar mutluluk getirmesi dileğiyle. İyi ki doğdun ve iyi ki varsın.

Mendili ipek, kokusu mis çiçek, her gün giysin çeşit çeşit yelek. Yemesin karpuzu kelek, bugün doğan bir melek. Nice nice yaşlara…

İsterseniz sizler de değişik pasta yazılarınızı yorum olarak ekleyebilirsiniz

Çokça sevgiler ,
Sibella
Share:

14 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Ay çok beğendim. Çok tatlı olmuş yazı. Çok da uyumlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu oldum, teşekkür ediyorum. Keyifli okumalar olmuştur dilerim.

      Sil
  3. Bu güzel yazı için teşekkürler. Beğendim.

    YanıtlaSil
  4. hihi, çok tatlıııı hepsisi :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıl gelirken oluşan bu ruhu seviyorum. Herkesin enerjisi yükseliyor.

    YanıtlaSil
  6. Harika mesajlar...
    Yeni yıl ruhunu çok seviyorum, doğum günü ruhunu artık 40 olduğum için doya doya yaşayamıyorum :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat'dan sonra bşlarmış. Her yaşın her günün değeri başkadır derler. Doya doya keyifle yaşamanız dileğiyle.

      Sil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.