19 Temmuz 2020 Pazar

Neler Yapıyorum #9

Bu sene gerçekten çok hızlı bir sene olmadı mı? Bana mı öyle geliyor ?

Korona Türkiye'ye gelir mi gelecek mi ilk vaka çıktı mı derken yılın yarısını bitirdik. Kimimiz evlerinden çıkmadı, kimimizin iş rutini değişmedi, kimimiz işsiz kaldı. Kimimiz kişisel gelişti kimimiz, psikolojik olarak çöktü.

Ben de bu süreçte mesleğim gıda sektörü olduğu için çalışmaya devam edenlerden oldum. Arda kalan karantina vakitlerimi de gerçekten karantinaya ayırdım ve hala iş dışında mümkün olduğunca evdeyiz. Tabi bu süreçte kafayı yememek için evsel bir hobi bulmak şarttı ben de çözümüz balkon bahçeciliğinde buldum. O kadar iyi geldi ki..

İnsanın toprağa dokunması, yeni yetişen bitkiyi gün gün gözlemesi öyle heyecanlı ki. Hele ki bitkiniz çiçek açıyorsa, meyve veriyorsa heyecanınız iki kat artıyor :)

Onun dışında evde kalmayı bir ceza gibi değil aksine fırsat olarak yorumladım ben. Hepimiz aslında evimize kendimize vakit ayıramamaktan şikayetçi değil miydik.. Buyrun bize fırsat. Daha çok bakım,daha çok temizlik, daha çok dizi film, daha çok kitap, daha çok ev dekorasyonu,daha çok spor... Liste o kadar uzun ki..

Ben mesela ev ve iş temposunda dizi filme sinema dışında pek zaman bulamıyordum.. Bazen serviste işe gidip gelirken izlerim. Vakit nakittir diyerek :) Ama son dönemde kendimce rekor kırdım. Fikir olması için paylaşacağım.

How met your mother
Aşk 101
Unorthadox
The Crown
Extreme Engagement

Neler okudum biraz da ondan bahsedeyim,

Martı
Gelirken  Ekmek Al
Simyacı
Agatha'nın Anahtarı
Acı Tatlı Hikayem
Bir Çöküşün Öyküsü
Falatun Bey ile Rakım Efendi

Benden haberler böyle :) Bitkilerimi de başka bir postta bol bol paylaşırım.
Şimdilik sağlıkla ve hoş kalın :)

Sevgiler,
Sibella

Share:

2 yorum:

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.