23 Nisan 2020 Perşembe

Virüs Pasta


Merhaba sevgili blog ailem,

Nasılsınız? Nasıl geçiyor günleriniz?

Ben bir süredir bloğa ara verdim. Hem hiç elim gitmiyor. Hem de iş yoğunluğunda hiç vaktim kalmıyor. Az önce pastalı bir haber okuyunca dedim ki Sibella hem bloğuna malzeme çıktı hem de bu vesileyle iki satır yazmış selam vermiş olursun. :)

Konya'da hastanede nişan yapan çiftin korona pastasını görünce yüzümdeki tebessüme hakim olamadım. Tadı gibi  leziz bir ömür dilerim, umarım tez zamanda düğün pastalarına kavuşurlar.
Link' ini de şuraya ekliyorum eğer detay okumak isterseniz diye.

Daha uzun bir yazıya kadar şimdilik sevgiyle kalın.
Sibella

Kaynak: Hürriyet.com
Share:

8 yorum:

  1. Ahahaaha buna guldum cidden... koronali pastamiz eksikti zaten..

    YanıtlaSil
  2. Kurabiye yapanı görmüştüm ben de, psikolojimiz fena gerçekten 😅

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir paylaşım, başarı seninde hakkın başlıklı yazıma yapmış olduğunuz güzel yorum için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bakalım ne kadar sürecek ..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.