21 Ocak 2020 Salı

Neler Yapıyorum #8 Yeni Yıl


Merhabalarr,

Azıcık geç kalmış olsam da yeni yılınızı enn içten dileklerimle kutlarım. Umarım 2019’dan çok daha güzel bir sene olur hepimiz için. Bi süredir yoğunluktan yazamıyorum. Biraz neler yaptığımı yazmak bloğuma zaman ayırmak istedim. Son zamanlarda neler mi yapıyorum?

Netflix'e sardım :) Atiye'yi ilk günden bitirdim. Şimdi de eş zamanlı olarak The Crown ve How I Met Your Mother'ı izliyorum. Bi’ parça geç kalmış olabilirim ama sanırım ben dizi izleme kültürünü yeni yeni ediniyorum. 

Uzunn zamandan sonra yeniden Denebunu kutusu aldım. İlk fırsatta bloğumda detaylıca yazacağım bunu, epey güzel ürünler vardı aralık kutusunda. 

İngilizce kursuna başladım. Burada olamadığım zamanlarda oradaydım :) B1 kurunu yeni bitirdim. B2'ye başlamadan önce de bir kaç hafta dinlenmek istiyorum. Şu yabancı dil konusu çok karışık önerileriniz varsa lütfen bana yazın her türlü fikre muhtacım. İşte çok kısaca böyle...

2019 benim için çok şeyi değiştiren bir sene oldu. İşten ve eşten yana yüzümü güldürdüğü için teşekkürüm sonsuz..

2020 için hedeflerim yok mu tabiki var. Bu sene hayallerimi biraz içimde tutmak istiyorum. Sanırım daha kendime ayırdığım bir sene hayal ediyorum. İnşallah daha çok gezmeli, daha çok dizi filmli, daha planlı, daha kendime çok şey kattığım...

Şimdilik hoş kalın hoşçakalın.
Sevgiler,
Sibella
Share:

2 yorum:

  1. Ingilizce icin ingilizce cocuk kitaplarini tavsiye ederim. Ve ingilizce cizgi film izlemenizi :) emin olun cok yararini goruyorsunuz ileride. Guzel yillar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Atiye bayağı sürükleyiciydi, HIMYM beni pek sarmadı nedense. The Crown da merak ettiklerimden keyifle izleyin:)
    2020 çok daha güzel geçer umarım. ❤️

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.