30 Ocak 2020 Perşembe

Denebunu Aralık Kutusu


Merhabalarr, bir ayın daha sonuna geldik. Bu ay 3 yazı ile kendimce küçük bir blog başarısı yaşıyorum. Zaman nasıl hızlı geçiyor. Ne çabuk şubat olduk. Ben daha aralık denebunu kutusunu paylaşamamışım. Denebunu kutlularını çok seviyorum. Bilmediğim ürünleri denemeyi, iş yerime kargo gelmesini, kendime hediye almışım hissini çok ama çok seviyorum. Üye olduğum 2 sene boyunca hiç kutu almamıştım ve siteye güvenim sıfırdı. Ama 2019'da 3 kutu aldım ve üçü de birbirinden güzeldi. Dilerim dileyen herkese ilk üye olduğundan itibaren bol bol çıkar:) Hadi gelin şimdi aralık kutusuna birlikte göz atalım.  
1-Nestle Nesfit Kırmızı Meyveli Tam Tahıllı Bar

Buna bayılıyorumm. bazen tatlı ihtiyacımı çikolatayla karşılamak istemediğimde bu tip barlar kullanıyorum. Kırmızı meyvelisi favorim olur.
2-Nestle Ballı Cheerisos Tam Tahıllı Bar

Ballı cheerisos tercih etmemiştim hiç sanırım benim tercihim yine kırmızı meyveli olur ama güzel miydi evet güzeldi.

3- Nestle Corn Flakes Tam Tahıllı Bar

Bakın bunu sevdim. Corn Flakes ne güzel şey.

4- Supradyn Film Kaplı Tablet 

Vitaminler tabletlerini kullanma diyen de var. Karışık paketleri kullanmak yerine sadece neye ihtşyacın varsa o tableti kullan diyen de var. Tabi ki doktor kontrolü ve tavsiyesi çok önemli. Ama ben ara da bu vitamin tabletlerini kullanıyorum. özellikle kışın dönem dönem ihtiyaç duydukça alıyorum ve kendimde faydasını da görüyorum.

5- Love Beauty and Planet Aktif Kömür Tozu 
& Portakal Çiçeği Özlü Diş Macunu 
 Love Beuty markasını seviyorum, diş macununu  hiç kullanmamıştım ayrıca kömür bazlı diş macunu da hiç kullanmamıştım. Memnun kaldım, markanın bambu diş fırçasını da almayı düşünüyorum.


Böyle işte, bakalım sıradaki kutu ne olur, ne zaman olur. Yeni kutu gelince haberlerşiriz şimdilik hoşça kalın.
Sevgiler,
sibella



Share:

5 yorum:

  1. En dolu dolu kutulardan biri buydu bence. Ürünler de çok güzeldi. Benim favorim Corn Flakes oldu 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Evet güzeldi:) Ben meyveyliyi aşırı seviyorum ama :)

      Sil

  2. Very good box, and the things inside are also very much liked!

    prosphairshop full lace human hair wigs

    YanıtlaSil
  3. Glad you like my writing :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.