23 Ocak 2020 Perşembe

Mim: Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey


Çok geç yazabildiğim bir mim yazısı ile buradayım. Öncelikse sevgili Pastelden arkadaşıma beni mimledği için çokk teşekkür ediyorum.

1)Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?
Hırslarım, bu  aslında şöyle, kendimle İlgili yapacağım bir şey olduğunda o şeyi kesinlikle yapmak zorunda hissetmem. Bu kitap bu akşam bitecek mi evet bitecek. Bu sezonu 2 günde izleyecek miyim evet izleyeceğim. Bu huyum beni bazen gerçekten yoruyor.
2)En büyük takıntın nedir?
Kırışmış defter kitaplar. Asla ama asla kırışık deftere tahammül edemiyorum.
3)Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?
Burada yazınca kimsenin bilmediği sır olmaktan çıkar heralde değil mi 😊
4)Hayattaki en büyük başarın nedir?
Bu yoruma açık bir soru olabilir. Dönem dönem kendimizle gurur duyduğumuz, kendimizi göklerde hissettiğimiz anlar elbette olur. Şuna inanıyorum ki, siz etrafınızda olup biten güzellikleri , kendinizdeki güzellikleri görüp şükrediyorsanız her günde bir başarı bir şans bir mucize bulabilirsiniz. Yok bakış açınız negatifse ve siz dünyaya isyan gözlüklerinizle bakıyorsanız, size verilmiş hiçbir nimetin tadını almamışsınızdır.
5)Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nelerdir?
Kendim. Eşim, annem, babam, kardeşim,işim .. Kendime ayırdığım zaman. Eşimle yediğim yemek. Cuma günleri.. o kadar uzun uzun yazabilirim ki..
6)En sevdiğin ünlü kim?
Sanırım benim enn sevdiğim ünlü yok. Görmek istediğim, imza almak istediğim ya da. Tabi ki çok saygı duyduğum ünlüler var ama soru bu değil.
7)Şansa inanır mısın, şans getirdiğine inandığın bir eşyan var mı?
Hayatta 2 türlü şans olduğuna inanıyorum. 29 yıllık hayatımda bunu gözlemledim. Bir doğuştan gelen şans ki bu bazılarında gerçekten fark ettiğimiz bir gerçek. Neye elini atsa o işi pürü pak oluverir. Bir diğer şans ise tırnaklarınızla kazandığınızdır. Emek olmadan yemek olmaz dedikleri.. Şans getirdiğine inandığım bir eşyam yok ama bazı eşyalarıma manevi değeri nedeniyle çok düşkün olabiliyorum.
8)Hayalindeki meslek ve nedeni?
Hiç değişmedi. Hep öğretmen olmaktı. Zaman içerisinde içimdeki beni keşfeden insanların sen öğretmen olmalıymışsın dediğini duyunca bir kez daha emin oluyorum. Tabi bazı şeyler kismet.
9)Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?
Sessiz ve yanlız kalmak
10)En sevdiğin film ya da dizi?
Eski türk filmleri
11)Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
Değişik bir soru olmuş. Ben sanırım meraklı bir kişilik değilim. İnsanlara çok soru sormam. İlgilenmem aklıma da gelmez. Bana da çok soru sorulmasından hoşlanmam galiba. Bu soru pas 😊
Bu eski bir mim olduğundan ve bende 1 ay önce mimlenip yeni yazabildiğimden herkes zaten yapmıştır düşüncesindeyim. Mimi yapmamış olan herkese selam olsun, mimlendiniz 😊

Sevgiler,
Sibella
Share:

8 yorum:

  1. Çok güzeldi okuması teşekkür ederim! 😊 Kitap konusunda azcık ben de hırslı olsam keşke bitiremedim tembelliğimden 😂 azıcık gözüm ağrıyınca bırakıyorum 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, kendine hedefler koymanı tavsiye edeim. bi 10 sayfa daha dur bçlümü bitireyim gibi :) Okumak güze şey..

      Sil
  2. Keyifle okudum, çok samimi olmuş. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. 2. sorunun cevabı beni anlatmış, babam çok fazla yaprakları kırıştırır, beni de delirtir :D Güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okunan bir mim hazırlamışsın. Hırs başarı için bir miktar olmalıdır, sır sorusuna cevap veren oldu mu merak ettim verdiyse artık sır olmaktan çıkmıştır.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.