16 Eylül 2019 Pazartesi

Çekiliş Sonucu



Merhabalarrr ,

Birkaç gün rötarla çekilişi nihayet gerçekleştirebildim.

Katılımlarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. İlk amatör çekilişimi ben çok sevdim bunu ara ara yapalım ne dersiniz :)

Kazanan arkadaşım Mor Düşer Kitaplığı oldu. Kendisini gönülden tebrik ediyorum . Dilerim hayatın boyunca şans hep seninle olur.

Bana iletişim bilgilerini Sibelladan adlı instagram profimden ya da blog sayfamdaki iletişim köşesinden iletebilir misin?

Şimdiden keyifli okumalar dilerim.

Bir dahaki çekilişte görüşmek üzere,
Hoş kalın ,
Hoşçakalın,
Sevgiyle kalın,
Sibella


Share:

14 yorum:

  1. O zaman bize bir düşler kitapçığın ı kutlamak düşer ;)

    YanıtlaSil
  2. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederiz arkadaşımı seni de emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler:)
    Bu arada mail abonelik butonu koyar mısın?

    YanıtlaSil
  5. Aa ben mi kazandım 😍 gecikmeli gördüm kusura bakma 🙈 çok teşekkür ederim, Instagram'dan yazıyorum hemen ❤️

    YanıtlaSil
  6. Ben de kazanan arkadaşımızı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. Ben de epey geç dönüyorum ama Sevgili arkadaşımızı ben de gönülden tebrik ederim. Keyifli okumalar diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.