3 Mayıs 2018 Perşembe

Anket



Merhabalarrrr,

Tam bloğumda bir tempo tutturmuşken işlerimin  ultra yoğunlaşmasına ne demeli ?
Sanırım hayal ettiğim kadar aktif olamayacağım ama bir şekilde hep buralarda olacağım.
Geçen hafta bu hafta için planladığım gibi üyesi olduğum şu anket şeysilerinden bahsedeyim sizlere 

Birincisi benim en sevdiğim , geçenlerde trendyol hediye çeki kazandığım içinde aktif zaman geçireceğiniz toluna. İlgilenenler için link bırakıyorum.

İkincisi çok cici Bana bak uygulaması. Banabak, üniversite öğrencilerine özel fırsatlar sunan mobil bi' uygulama. P&G markalarının ve diğer program ortaklarının çok cazip avantajları var. Küçük küçük bakslar kazanıp bunu ödüle çevirebiliyorsunuz.

Üç numarada benim ilk göz ağrım global test market var. Bu diğerlerine göre daha sakin bir platform ara ara mailinize anket gönderiyor ve tamamladıkça puan kazanıp hediye çekine çevirebiliyorsunuz. 

Sonuncusu da Myiyo burada da yine anket doldurup puan kazanıyorsunuz. 20.000 puan yaptığınızda da bunu banka hesabınıza  havale ile aktarabiliyorsunuz 
        
Benim söyleyeceklerim bunlar belki sizin de ilginizi çeker , sizin de bildiğiniz bir şeyler varsa yorum bırakabilirsiniz  belki ilgilenenler olabilir.
Sevgiler,

Sibella
Share:

2 yorum:

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.