30 Mayıs 2018 Çarşamba

Kutu Bahane


Çarşamba olmuşş, hazır vaktim de varken bir tavsiye yazayım istedim.

Kutu Bahane "Kendine vakit ayır" konsepti üzerine kurulu; her ay farklı bir kitap, kahve, bakım ürünü, atıştırmalık ve çeşitli sürpriz ürünler sunan aylık abonelik hizmeti.

Ben biri , biri maksi olmak üzere iki kutu denedim ikisinde de çok mutlu oldum. İlk önce mini kutu aldım içinden çıkan sukulentlerim büyümeye devam ediyor, gün gün gelişimlerini izlemek öyle keyifli ki..


İkinci ay aslında ara vermek istemiştim sonra , abone kaybetmemek için sanırım mailime indirim kodu gönderdiler ben de değerlendirdim.

İkinci ay piknik temalı çok cici bir paket gönderdiler. Yalnız gönderdikleri paktte kitap seçeneği de vardı ama kitap benim istediğim kitap değildi. İnstagram üzerinden iletişime geçtim , hemen geri dönerek istediğim kitabı da göndereceklerini ve diğer kitabı da bana  hediye ettiklerini söylediler. Yani çok kibar bir ekip sizi karşılıyor.

İki paketten çıkan bazı ürünlerin fotoğraflarını paylaşıyorum, denemek isteyenler için önerimdir..


Share:

6 yorum:

  1. Güzel bir konseptmiş. Hiç duymamıştım. Senin adına sevindim. Hem de iki kitap sahibi oldun😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Aynen öyle oldu tavsiye ederim :)

      Sil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.