10 Kasım 2018 Cumartesi

Neler Yapıyorum #3 Nişan Pastam

 

Hayatta en güzel şey hayallerimizin gerçeğe dönüşmesidir. Biz kadınlar fazlıca komplike varlıklarız galiba daha çocukluğumuzdan başlar planlarımız. 20 sene sonra gelinliğimiz nasıl olsun, duvağımız uzun mu kısa mı olsun hepsi planlıdır bizde :)  İstisnaları tenzih ediyorum tabiki. Malum pasta sevdasına vurulduğum gün benim için de nişan pastam çok önemli hâle gelmişti. Sıradan olmasın, rengi ne olsun, kenarında canlı çiçek mi olsa, katlı mı olsa en az elli kere düşünmüş planlamışımdır 😃 Ne mutlu ki gün geldi hayallerimi gerçek etti. Kendim yapmayı çok isterdim ama o yoğun tempoda çok mümkün değildi ki zaten bu kadarını yapamazdım heralde. Sevgili Burçin Birdane sağolsun sanatıyla mutlu etti beni. Mutluluk demişken aslında o kadar kolay ki bazen sadece bir pasta işte. Öyle büyük şaşalı bir nişan değildi bizimki evde sessiz sakin bir nişandı. Ama hayalimdeki pasta  orada olunca dünyalar benim olmuştu. Sanki herşey dört dörtlük olmuştu gözümde. Bazen mutluluk hayal ettiğin küçücük bir ayrıntının gerçekleşmesidir belki de. Sevgilerimle..

Share:

8 yorum:

  1. Ne güzel... Mutluluğunuz daim olsun. Pasta da güzel görünüyor bu arada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn inşalllah, hepimiz hep mutlu olalım. Pasta için de teşekkürler bu ismi tavsiye ederim. Gerçekten pasta değil sanat inşa ediyor. :)

      Sil
  2. Herşey pasta içinmiydi 😅😅

    YanıtlaSil
  3. Allah tamamına erdirsin, mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnnn inşallahhhhhh, teşekkür ederim

      Sil
  4. Allah tamamını erdirsin. Bir yastıkta kocayın...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler .
Blog sahibi olmayan misafirlerim anonimi işaretleyerek yorum bırakabilirler.